Nuolaidų kodų kūrimas

Kuponai yra puikus būdas pritraukti naujų klientų ir paskatinti lojalius klientus sugrįžti dar kartą.

„WooCommerce” turi paprastą, bet galingą kuponų funkciją, kuri iškart atitinka daugumos parduotuvių poreikius, todėl vos keliais spustelėjimais galite pradėti siūlyti kuponus su „WooCommerce”.

Kaip nustatyti naują kuponą „WooCommerce” sistemoje?

Pirmiausia sukursime kuponą, kurį galėsite naudoti iš karto, kad jūsų klientai būtų laimingesni.

Norėdami pridėti naują kuponą, eikite į Marketingas → Nuolaidos

Jeigu šio pasirinkimo skydelyje nerandate, tuomet per „WooCommerce” nustatymus greičiausiai bus išjungtas nuolaidų kuponų funkcionalumas, įjungti galite štai taip:

Nepamirškite apačioje išsaugoti nustatymus:

Tęsiame toliau. Spustelėkite Sukurti nuolaidą:

Atsidariusiame ekrane bus pateikti laukeliai Kupono kodas ir Aprašymas:

Kuolaidos kodas – tai kodas, kurį klientai įves norėdami pritaikyti nuolaidos kodą savo krepšelyje. Aprašymas – tai neprivalomas laukas, kurio nemato klientai, tik prekybininkai.

Po šiais laukais matysite nuolaidos kupono informacijos bloką. Jį sudaro trys skyriai:

  • Pagrindiniai
  • Nuolaidos sąlygos
  • Nuolaidos limitai

Plačiau apie kiekvieną:

1. Pagrindiniai

Pagal numatytuosius nustatymus „WooCommerce” turi tris nuolaidų tipus:

  • Procentinė nuolaida – taiko procentinę nuolaida visam krepšeliui
  • Fiksuoto krepšelio nuolaida – taiko fiksuoto dydžio nuolaidą visam krepšeliui
  • Fiksuota produkto nuolaida – fiksuoto dydžio nuolaida taikoma tik pasirinktiems produktams. Nuolaida apskaičiuojama kiekvienai prekei, o ne visam krepšeliui.

Laukelyje nuolaidos suma nustatykite nuolaidos sumą, laukelyje Nuolaidos tipas nustatykite nuolaidos tipą, o laukelyje nuolaida galioja iki – nustatykite galiojimo datą. Taip pat galite pasiūlyti nemokamą pristatymą klientams kurie naudos nuolaidos kodą.

2. Nuolaidos sąlygos

Jei nepasirinksite jokių apribojimų, bet kas bet kada galės pridėti kuponą prie savo krepšelio, o to tikriausiai nenorite.

Kuponui galite taikyti kelis skirtingus apribojimus:

  • Nustatyti mažiausią arba didžiausią užsakymo sumą (t. y. krepšelio tarpinės sumos ir mokesčių sumą).
  • Įtraukite arba neįtraukite pasirinktus produktus arba kategorijas.
  • Leisti arba neleisti taikyti su kitais nuolaidų kuponais
  • Netaikyti nuolaidos akcijinėms prekėms

Jei norite pridėti papildomų apribojimų, pavyzdžiui, taikyti apribojimus naujiems klientams arba pagal šalį, reikėtų integruoti papildomą nuolaidų kūrimo modulį.

3. Nuolaidos limitai

Čia galite nurodyti, kiek kartų nuolaidos kodas gali būti panaudotas vienam klientui ir iš viso.

Tikimės, kad šie patarimai padės jums pradėti kurti nuolaidų kodus. Greičiausias būdas išmokti – pradėti ir kurti 🙂