info@sbyte.lt Skambinkite: +370 639 66980

Blogas

Logotipo dizainas: Tai, kas tikrai svarbu!

Dizainas / Gegužės 10, 2017

Logotipų dizainas yra ne tik vizualinio dizaino ar grožio klausimas. Visų pirma, logotipų dizainas reikalauja informacijos iš marketingo, o ne iš meno. Logotipai turėtų būti ne tik gražus, bet ir gerai dirbti atsižvelgiant į verslo paskirtį. Logotipas yra vienas iš esminių elementų kiekvieno verslo įvaizdžiui. Gerus logotipus klientai visada įsimins. Didelės kompanijos žino apie tarptautiniu mastu pripažintų logotipų galia ir išleidžia milijonus dolerių paversti savo verslą į prekės ženklą. Jų tikslas yra užtikrinti, kad jų logotipas būtų rodomas visur. Jį galima rasti kiekviename elektroniniame laiške, kiekviename produkte, stenduose, iškabose ir t.t. Iš esmės, logotipas tai bendrovės veidas. Tokiu būdu, jis turi būti sukurtas atitinkamai atsargiai. Paprastai, logotipas yra pirmas dalykas, ką žmonės prisimins, kai pagalvos apie jūsų verslą.

Geras Logotipas nereikalauja daug
 

1. Paprastumas
 

Kartais paprasčiausias logotipas yra geriausias. Jei logotipas yra paprastas ir jį lengva atpažinti, tai yra gerai. Kai kurie iš labiausiai žinomų pasaulio logotipų yra labai paprastai. Geras pavyzdys, yra "Nike".
 

2. Aiškumas
 

Ar jūsų logotipas pateikia aiškia, nedviprasmišką žinutę? Nenaudokite nereikalingų elementų logotipe, kas neatspindės jūsų verslo ar tai bus sunku atpažinti.

3. Unikalumas
 

Ar logotipas unikalus, ir išsiskiria iš kitų logotipų gausos? Nestandartiniai šriftai, išdėstymai ir kitos nestandartinės idėjos paverčia logotipą unikaliu.
 

Kas dar svarbu

1. Spalvos
 

Dažniausiai, jūs norite naudoti spalvas strategiškai, kaip spalvos sukeltų tam tikras emocijas. Spalvų psichologija yra tai apie ką turėtumėte pagalvoti. Dažnai spalvos verslui parenkamos ne atsitiktinai. Spalvų pasirinkimas turėtų būti strateginis. Kokios yra spalvų reikšmės, ir kokį turi psichologinį poveikį, susijusį su mano verslu? Nepriklausomai nuo to kokias spalvas pasirinksite, jos sukels emocijas. Apie spalvų reikšmes ir jų poveikį šiame straipsnyje neaprašysime, pasidomėkite apie tai internete.
 

2. Dizainas
 

Metas prieiti prie kito svarbaus faktoriaus - dizaino. Nors yra daugybę dizainerių, kurie darytų viską atvirkščiai, turėtume pirmiausiai apibrėžti spalvas. Nors kažikurie dalykai patys nustato spalvas. Raudonas medis miškų verslui atrodytų - tarkim – dramatiškai :) Taigi, logotipas visada turėtų būti sukurtas profesionaliai. Dizaineris turi atsižvelgti į tikrai svarbius aspektus, kaip logotipas atrodys ant skirtingų sluoksnių, optimaliausia versija spausdinimui, keičiami dydžiai, ir daug daugiau.
 

Praktiniai aspektai
 

1. Failų formatai


Priklausomai nuo to, kur logotipas turėtų būti naudojamas, išlaikyti techninius parametrus yra būtina. Įvairūs naudojimo tikslai reikalauja skirtingų failų formatų, rezoliucijų ir pan.
Vaizduojant logotipą internete, dažnai reikia varianto su permatomu fonu, todėl PNG formatas yra geras pasirinkimas. Spausdinant, pamirškite visus interneto formatus (PNG, GIF, JPG ir pan.). Tam reikėtų naudoti vektorinius failų variantus (AI arba EPS). Priešingu atveju, kokybė bus prasta.

 

2. Proporcijos
 

Logotipas turėtų gerai atrodyti ne tik internetinėse svetainėje, bet ir stendų, skrajučių ir kitų spausdinimui naudojamų paviršių. Dėl to, jūsų logotipas neturėtų turėti jokių nelygių proporcijų, kad būtų tinkamai atvaizduojamas ant spausdinimo paviršių.
 

3. Šiuolaikinis dizainas
 

Mada nėra logotipo dizaino veiksnys, bet, jūs galite pamėginti pritaikyti savo logotipą dabartinėms dizaino tendencijoms. Tačiau tai visuomet turėtų būti daroma labai atsargiai, pasiliekant prie esminių dizaino elementų. Logotipas turėtų būti šiuolaikiškas prekės ženklas.

Išvada

Svarbu, kad dizainas yra tik antrinis veiksnys logotipo dizaino. Logotipo projektavimas yra marketingo klausimas pirmoje vietoje. Kai marketingo klausimai atsakomi, profesionalus dizaineris gali imtis kurti jūsų logotipą.

Senesnis įrašas Pradžia Naujesnis įrašas
Top